Mini Ağlayan Pasta

Bugün annemin verdiği ilhamla değişik bir tatlı yapmayı denedim. Aslında misafir için giriştim bu işe, benim huyumdur misafir geleceği zaman hiç denemediğim şeyler yapıp risk almak :P :) Ama neyse ki güzel oldu ;) Ben beğendim, babama da tattırdım o da çok beğendi :))) Bakalım siz de beğenecek misiniz..


Malzemeler:
 (10 tanelik)
10 adet kakaolu top kek (herhangi bir marka)

Krema için:
Yarım çay bardağı un
Yarım çay bardağı toz şeker
1 yumurta
1 su bardağı süt
1 kaşık margarin/tereyağı

Sos için:
1 çorba kaşığı un
1 çorba kaşığı kakao
1 çay bardağı şeker
Yarım su bardağı süt
Yarım su bardağı su

Hazırlanışı:
Kremayı da, sosu da sürekli karıştırarak pişirip hazırlıyoruz. Soğumaya bırakıyoruz.
Keklerimizi enlemesine ortadan ikiye kesiyoruz. İki parçayı da sütle hafifçe ıslatıyoruz.
Kekin geniş olan üst parçasını alta getireceğiz. (ortadan ikiye ayırdık ya, kekin üst parçası geniş olacaktır muhtemelen, biz onu kekin tabanı yapacağız)
O geniş parçaya bir çorba kağışı kadar krema koyuyoruz, üzerine diğer parçayı kapatıyoruz.
En üstüne de yine bir çorba kaşığı ile kakaolu sosumuzdan döküyoruz.
10 kekimizi de bu şekilde hazırladıktan sonra buzdolabında soğutuyoruz.
Arzuya göre de üzerini hindistan cevizi vs. ile süsleyebilirsiniz.
Afiyet olsunnn :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar