Halasından "40'ı Çıktı" Pastası :)



Merhabalar sevgili dostlar. Yine çok uzun süredir blogumu ihmal etmenin üzüntüsüyle geri döndüm. Malum, 6 ayda 3 tane yeğen sahibi olunca insana bir yığın meşgale çıkıyor :) Ablamın ikizlerinden sonra, abimin de bir şehzadesi oldu ellerinizden öper :p Geçen hafta da "kırk uçurma"mız vardı. Ben de hala olarak bir sürpriz yapayım dedim ve ilk olarak da şeker hamuruyla pasta yaptım.
Yapılışı dışarıdan çok kolay görünüyor ama açıkçası ben bayağı zorlandım. Pasta yapmak zaten daha önce de dediğim gibi hayli zaman alan ve sabır isteyen bir iş. Bir de şeker hamuru acemisi olunca iş daha da zorlaşıyor.
Kendimi gecenin bir vakti şeker hamuruyla boğuşurken; yanlış kestiğim hamurları yumaklayıp masaya fırlatırken bulunca "bir daha da şeker hamuruyla pasta yaparsam.." diye çokça söylendim. :) Bilmiyorum ben bir gün tekrar dener miyim ama, el alışkanlığı olan insanın süsleme işini zevkle yapacağını düşünüyorum. Hem sonuç güzel olmaya başladıkça insan daha çok yapmak isteyecektir.
Ben bile o gün hamura o kadar sinirlenmeme rağmen tekrardan yumuşamaya başladım sanırım :) Bu pastada istediğimi yapamadım, bazı kusurlar da vardı ama buradan bakınca çok da fena görünmüyor sanki dimi? :)




Yorumlar

  1. Bence gayet güzel bir sonuç çıkarmışsın kuzim sende saklı cevherler var bunu unutma :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum.

Popüler Yayınlar