Pastalarr Pastalar :)



Eniştemin doğum günü için yaptığım bu pastayı sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyarım :) İlerde (inşallah) alacağım siparişlere de örnek olabilir :) Pastacılık eğitimi aldıktan sonra yaptığım 3. pastam oluyor bu. İlkini yine burada paylaşmıştım, ikincisini de paylaşayım da haksızlık olmasın :))

İşte 2.si;


Bunu da yakın bir arkadaşıma giderken yapmıştım, benim doğum günümdü, 2 arkadaşın da doğum günleri çok yakındı, hepimize armağan olsun dedim.. 8-9 kişi yemesine rağmen çeyreğinden fazlası da arttı sanırım :)

Bu iki pastanın da iç malzemesi aynı. İkisi de meyveli ve kullandığım meyveler muz ile frambuaz. 
İç kreması pişmiş kremadır. Krem şantiyi sadece dışını kaplamada kullanıyorum. 
Ve içine sırf krem şanti doldurulmuş pastalara da karşı çıkıyorum, meydan okuyorum :) 

Görüntüleri umarım beğenmişsinizdir, tatlarını biz çoook beğendik :))

Not: Sevgili okuyucu, dilerim bir gün sana da pasta yaparım :) Takibe devam ;)

Yorumlar

  1. mesudenin dogum gunu pastasini da yapip getirir misin lutfen :)) ellerine saglik hepsi cok guzel olmus..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, mesudeye de yapmak isterim tabi kısmet olursa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum.

Popüler Yayınlar