Yeni Yeni Pastalar :)

Merhabalar sevgili dostlar, son zamanlarda çok fazla yeni tarif deneyemiyorum, denediklerimi de paylaşmaya zaman ayıramıyorum. Bu gece havamda olduğumu hissettim ve en azından yaptığım pastaları paylaşayım dedim. Takip edenler bilir, pastacılığa kursta giriş yaptım ve şimdi fırsat buldukça eşe dosta pastalar yaparak kendimi hem mutlu ediyorum hem geliştirmeye çalışıyorum. Yaptığım her pasta birer deneyim. Bu iş böyle. Burada da paylaşıyorum, hep beraber gelişimimi gözlemiş oluyoruz :) İnşallah güzel aşama kaydedebiliyorumdur.

Bu pasta abimin doğum günü içindi. Pandispanyasında farklı bir tarif denedim, çünkü kursun pandispanya tarifi her seferinde farklı oluyordu biri birini tutmuyordu ve sıkılmıştım, üstelik zahmetliydi. İnternetten bulduğum bu yeni tariften memnun kaldım. İlgilenenler buradan ulaşabilir. 


Bu ise çok yakın bir arkadaşımın sürpriz doğum günü pastası :) Ayarlı kek çemberimin azizliğine uğradığım için 2 kat kek kullanabildim, ama üstündeki top hileleriyle daha yüksek bir görünüm verebildim :p  Topları da pandispanyanın ıskartalarını ufalayıp çikolatalı sosla karıştırarak yaptım.


İç malzemede yine vazgeçilmezim muz ve frambuaz kullandım.


Arkadaşlarım pastahane pastası zannettiler ama bence henüz o kadar değil. Lezzet olarak tamam böyle iyi, pastahaneninkiler çok yapay oluyor her zaman ev pastası tercihimdir, orada sorun yok :) Yalnız görüntü olarak biraz daha çalışmam gerekiyor sanki değil mi?.. :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar