Teyzelerinden 1 Yaş Pastası :)


Eveeet yaklaşık 1,5 ay önce can parçalarım; ikiz yeğenlerimin 1. yaşlarını kutladık. Elbette ki bu kadar pasta yapıyorum havalarına girdikten sonra onlara güzel bir 1 yaş pastası yapmadan geçemezdim :) İlk şeker hamurlu pasta denememden sonra ikincisini çok düşünmüyordum ama kuzularıma güzel ve özel bir pasta yapma isteği daha baskın geldi.
Onlar şu an doğum gününden, pastadan anlamıyor tabi ama insan yine de her şeyleri iyi olsun, güzel olsun istiyor. He yaptığım pasta çok mu harika? Tartışılır :) Ama hazır alınan pastayla teyzenin kendi el emeği bir olmaz tabi :))
Bu pastamı ilk yaptığım şeker hamurlu pastama göre daha çok beğendim. Eh az biraz tecrübem vardı artık, haliyle daha iyi oldu. 3. yü yaparsam o da belki daha iyi olacak ama bir süre yapmak istemiyorum açıkçası. :) Her şeye rağmen şeker hamurunu sevemedim gitti :) Nedeniyle ilgili de başka bir yazıda görüşelim inşallah..


Yorumlar

Popüler Yayınlar