Gözünü Sevdiğim Şantili Pasta :)


Son pastamdan sonra büyük bir şevkle hazırlığına giriştiğim bu şeker hamursuz! pasta kuzenlerim içindi :) 
İçinde muz ve frambuaz kullandım, süslemede ise truff ve çikolata.. Tasarımda kendimi tekrarlamış gibi olsam da bu pasta bana kuvertür çikolatanın bu şekilde kullanılmaması gerektiğini öğretti :D Topların üzerine erimiş çikolata gezdirirken bunların donunca birbirine yapışıp pastanın dilimlenmesine engel olacağını düşünmemişim. Sağlık olsun :) Bunlar tecrübe oluyor işte.
Yine de hamd olsun herkes tarafından beğenildi ve çok güzel tepkiler aldım. Kuzenlerim de doğum günü sürprizine çok sevindiler, ben daha ne isterim.. :)

Not: Başlık, şantiyi sevdiğim anlamında değil, (şeker hamuruna karşı) şantili pasta yapmayı sevdiğim anlamındadır, yanlış anlaşılmasın :)

Yorumlar

  1. Canimmm ben bunu daha yeni görüyorum uzun zaman olmuştu bloguna bakmayalı :) çok güzel bir pastaydı tadı hala damagimda :) ellerine sağlık canım kuzenim. Insanın böyle emekle aşkla pasta yapan kuzeninin olmasi ne güzel :) seni seviyorum canım benim ♡

    YanıtlaSil
  2. Ben de cevap yazmayı unutmuşum iyi mi😅 Afiyet şifa olsun, daha güzellerini de yaparım inşallah. Ben de seni seviyorum bal kuzim 💕

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum.

Popüler Yayınlar