Dostlar Sofrası


Efendim geçenlerde, uzun zamandır bir türlü bir araya gelemediğimiz dostlarımı ağırladım. Çoğunlukla dışarıda buluşmaktansa evi tercih eden bir insanım. Hanımlar için de en rahatının bu olduğunu düşünüyorum. Özellikle de uzuuun uzun anlatacak, dertleşecek, tartışacak konular biriktiyse... Evde vaktiniz de çok olur, çayınız da ;) Sizin sesinizden başka gürültü olmaz. Ayrıca alanınız geniş olur, istediğiniz gibi yayılırsınız. Temiz lavabonuz ve namaz kılacak yeriniz de hazırdır. Evi müsait arkadaşınız varsa birazcık fedakarlık etsin ve hepinizi o kafelerin eziyetinden kurtarsın derim :)

Gelelim sofraya. Malum, yemek blogundayız.
Sofra düzeninde gördüğünüz gibi abartıya kaçmadım:p Sonuçta bir şeyler yiyebilmek için bize gerekli olan birer tabak ve çatal bıçak. Ki onlar bile olmasa yine aç kalacak değiliz hamd olsun :)) Bazı becerikli hanımlar inanılmaz güzel sofralar kuruyor ve bir hanım olarak ister istemez ben de kendimden geçiyorum o görüntüler karşısında, ama sonra düşünüyorum da bu kadar abartı fazla fuzûli değil mi? Bunlara yapılan masraf, harcanan zaman az buz bir şey değil. Düğün sofralarındaki abartılar bile düşündürüyor beni. Evet, şatafatı çok seviyoruz, nefsimize çok hoş geliyor ama asıl amacı da aşıyoruz sanki. Gösterişe bu kadar düşkün olmamak gerekir. Kendim başta olmak üzere, bu yazı vesilesiyle hepimizi biraz mütevaziliğe davet ediyorum :)

Bu konuda söylenecek çok şey var ama ben de blogumun amacını fazla aşmasam ve artık hazırladığım ikramlara geçsem iyi olacak :)

3 tuzlu, 2 tatlı olacak şekilde bir menü düşündüm;
Galeta unlu poğaça,
Patatesli çıtır börek,
Ton balıklı salata
Elmalı turta
Milföylü tatlı

Milföylü tatlıyı sağolsun sevgili arkadaşım Naciye getirdi ve beni bir çeşitten kurtarmış oldu. Hoş bir tevafuk, ikimiz de çok benzer tatlıları düşünmüşüz. O getirmeseydi ben de aynı malzemelerle birazcık daha değişiğini yapmayı düşünüyordum. Kendisine buradan tekrar teşekkür ediyorum, ellerine sağlık.. :)

Tarifler için lütfen takipte kalınız, çok yakında ekleyeceğim inşaallah. Bu lezzetleri kaçırmanızı istemem :)


Yorumlar

  1. Allah razı olsun hocam evini açtın, yeniden (: Zahmet verdik sana da ancal zahmetsiz rahmet olmazmış :P Tarifleri en kısa zamanda istiyoruz. Zira ailecek takip ediyoruz sayfanı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, Allah sizden de razı olsun..
      Oh oh maşaallah, tamam ilk fırsatta eklemeye çalışacağım.. :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum.

Popüler Yayınlar